AXA Grubu, finansal koruma ve fon yönetimi alanında dünya lideri konumundadır ve A.M Best'e göre dünyanın en büyük sigorta grubudur. AXA Grubu'nun, müşterilerinin her türlü ihtiyaçlarına cevap verebilmeyi hedefleyen 'Finansal Koruma' konusundaki faaliyetleri sigorta, kişisel koruma, birikim ve gayrimenkul planlama alanlarını kapsamaktadır.

Bugün dünyada 50 milyon kişi ve ticari işletme AXA çatısı altında ailelerini, çalışanlarını ve mallarını güvence altına almakta, kişisel ve ticari varlıklarını yönetmektedir.


FARKLILIKLARIMIZ:

Tüm Türkiye'ye hizmet veren yaygın dağıtım ağı

81 ilin 81'inde hizmet veren 2000'i aşkın acente ve 1900'ün üzerinde banka şubesi ile Türkiye'de yaygın dağıtım ağına sahiptir.

Tüm Türkiye'ye ulaşan yaygın servis ağı

Ülke çapına yayılmış 1.200'ün üzerinde anlaşmalı servis ve tamirhaneler ile yaygın servis hizmeti verilmektedir.

Yüksek Müşteri Memnuniyeti;

Türkiye Kalite Derneği'nin (KALDER) yapmış olduğu Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) anketi sonuçlarına göre AXA SİGORTA 4. kez sektöründe ilk sırada yer almıştır.

Yüksek Acente Memnuniyeti;

2012 Acente Memnuniyeti anketi sonuçlarına göre AXA SİGORTA acentelerinin genel memnuniyeti %89 olarak gerçekleşmiştir.

World Finance 2010-2011


Dünyaca ünlü World Finance Dergisi de 2010'un ardından 2011 yılında da AXA SİGORTA'yı Türkiye'nin En İyi Sigorta Şirketi seçti.

En Beğenilen Şirket

Capital Dergisi'nin düzenlediği ve üst düzey yöneticiler tarafından yanıtlanan araştırmaya göre AXA SİGORTA 4 yıldır üst üste sektöründe ”En Beğenilen Şirket” seçilmiştir.

Euromoney 2009

Dünya'nın saygın finans dergilerinden EUROMONEY, 2009 senesinde AXA SİGORTA'yı 4 dalda ödüllendirmiştir.

Türkiye'nin En İyi Sigorta Şirketi
Türkiye'nin En Yaratıcı Sigorta Şirketi
Türkiye'nin En İyi Fiyatlama Yapan Sigorta Şirketi
Türkiye'nin Hasarı En İyi Çözümleyen Sigorta Şirketi



Euromoney 2010

2010 yılında ise AXA SİGORTA 2 dalda ödül almıştır.

Türkiye'nin En İyi Sigorta Şirketi
Orta ve Doğu Avrupa'nın En İyi Sigorta Şirketi



Türkiye'nin her yerinde gerçek "tek fiyat" uygulaması

AXA SİGORTA bireysel sigorta ürünleri Türkiye'deki tüm dağıtım kanallarından aynı fiyatla satılmaktadır. Acenteden acenteye değişen farklı fiyat uygulaması yoktur. Bu yapı sigorta müşterilerinin AXA SİGORTA'ya duyduğu güveni haklı çıkaran, sektörde fark yaratan uygulamalardan biridir.

Hasarda 7/24 saat servis hizmeti

Yılda 365 gün, günde 24 saat hasar anında kesintisiz ulaşılabilen 0 850 250 99 99 no'lu "Acil Yardım, Hasar ve Destek Hattı" ile müşterilere ihtiyaç duydukları her anda, çok hızlı hizmet verilmektedir.

Aynı çatı altında hem elementer hem de hayat ürünleri sunulması

AXA SİGORTA ve AXA HAYAT ve EMEKLİLİK ürünlerinin tek bir çatı altında satılabilmesi ayrıcalığı, müşterilerimizin birden fazla sigorta ihtiyaçlarında hayatlarını kolaylaştırmaktadır.

AXA SİGORTA acentesine Sağlık & Hayat poliçe basımı yetkisi

AXA SİGORTA acenteleri sisteme on-line bağlanarak Ferdi Sağlık ve Hayat sigorta poliçelerini basabilecekler. Bu uygulama ile acenteler ek bir demoya ihtiyaç duymaksınız sistem üzerinden teklif verebilecekler, vermiş oldukları teklifleri aynı gün içerisinde poliçeleştirebileceklerdir.

Müşteri ihtiyaçlarının doğru belirlenmesi


AXA SİGORTA bireysel müşterilerin gerçek ihtiyaçlarına uygun ve "Bireysel Paket Ürünler" geliştirmektedir. AXA SİGORTA kurumsal müşteriler için risk yönetimi yaparak kurumsal müşteri ihtiyaçlarına özel poliçeler oluşturmaktadır.

KALİTE ANLAYIŞIMIZ:

Misyonumuz, hizmet verdiğimiz her alanda sürekli iyileştirme faaliyetleri ile maliyetleri düşürerek müşteri memnuniyetini arttırmak, daima 'EN İYİ' olmaktır.

"En iyi" olmaktan anladığımız;

Tüketiciler tarafından tercih edilen ve müşterilerinin memnuniyetini sağlamış,
Çevresine duyarlı, kurumsal sosyal sorumluluklarının bilincinde etkin, etik kurallara ve yasalara saygılı,
Referans olarak gösterilen,bir şirket olmaktır.


Bu amaçlarımıza ulaşabilmek için temel ilkelerimiz;

Müşterilerimize hizmet kalitemizle birlikte değerlendirildiğinde rekabetçi ürünler sunmak,
Satış öncesi ve sonrası hizmette hızlı olmak,
Daima ulaşılabilir olmak,
Her zaman ve her alanda en iyiyi sunabilmek için yaratıcı ve yenilikçi düşünmek,
En son teknolojiyi kullanmak ve böylece güven duyulan bir şirket olmaktır.



Şirketimiz, inovatif yapısı ile sigortacılık sektöründe birçok yeniliğe imza atmış ve atmaya devam etmektedir. Bu yeniliklerden en önemlisi "Müşteri Odaklı Hizmet" organizasyonudur. Müşterilerimizin temel alındığı bu organizasyon yapısı da doğal olarak koşulsuz müşteri tatmini sağlayacak sorumluluklarla donatılmıştır.

"Operasyonel Mükemmellik" yaklaşımımız çerçevesinde müşterilerimize en kaliteli ve hızlı hizmeti sunabilmek için entegre "Çoklu Kanal Yönetimi" inovatif bir model olarak benimsenmiştir.